אחת הגדולות שלנו כאנשים, הרבה לפני שאנחנו בעלי עסק או יזמים היא לדעת את הגבולות שלנו, לדעת במה אנחנו טובים ואיפה אנחנו חלשים. בכך אנחנו למעשה מבינים שבמקומות בהם אנחנו פחות טובים, יש אנשים טובים מאתנו למשימה ובדיוק הפוך. כאן בדיוק נכנסת החשיבות של שיתופי פעולה.

ככל שננצל את הכוח של שיתופי פעולה בצורה טובה יותר בעסק שלנו, נוכל לגשר על פערי זמן ולבנות את עצמנו כמותג בצורה מהירה ורחבה יותר.

שיתופי פעולה עסקיים – איך עושים את זה נכון

דוגמא מצוינת לשיתוף פעולה היא כזו שאני עורך עם איתי סלע, מדריך אנשים כיצד להגיע למימוש עצמי ולהשגת תוצאות בחיים.

בפעם הראשונה שיצרתי עם איתי קשר, רציתי לראות איך זה שילד בן 21 עם כזאת כריזמטיות ואישיות כובשת הגיע לתחום הזה של הגשמה עצמית, משם הכל היסטוריה. הפכנו להיות חברים טובים, העברנו יחד וובינרים והדרכות אינטרנטיות ואנחנו אפילו נעזרים אחד בשני לפרסם ולשווק כנסים ואירועים דרך רשימת הדיוור וערוצי שיווק אחרים.

שיתופי פעולה עסקיים מוצלחים מתחילים קודם כל באנשים שמבצעים אותם. ברור הוא שחייב להיות אינטרס עסקי לשני הצדדים על מנת ששיתוף הפעולה יצליח, אבל אם אין תחושה טובה של חברות, של אכפתיות מהאחר וכמובן של רצון עז לצד השני להצליח ולהמריא, הסיכויים של שיתוף הפעולה הזה להחזיק מעמד לאורך זמן, קלוש!

שיתופי פעולה עסקיים

שיתופי פעולה עסקיים

טיפ קטן ולא שיגרתי לביצוע שיתופי פעולה עסקיים מוצלחים

במידה שבאמת אתם מרגישים שהבן אדם שהחלטתם לבצע איתו שיתופי פעולה הוא האדם הנכון מבחינתכם, אתם צריכים לעשות כל מה שאתם יכולים על מנת לעזור לו להצליח. תשליכו מכם את המחשבות של “הוא נתן לי X , אני אתן לו Y”. לא. ככה בחיים לא תצליחו לבסס את עצמכם כמותג. שיתופי פעולה הם הרבה פעמים דברים שמלווים אותנו למשך תקופה ארוכה, לפעמים גם שנים. ברגע שאתם תבצעו פעולות ומאמץ יוצא מגדר הרגיל, לא רק שהצד השני מתוקף מצפונו ירגיש מחויב להחזיר לכם במידה שווה אלא גם שמכם ילך לפניכם בכל מקום אליו תלכו, ואל תשכחו “טוב שם משמן טוב”.

זהו הפעם חברים, אשמח לשמוע מכם כאן בתגובות למטה, איזה טיפ אחד ייחודי יש לכם לביצוע שיתופי פעולה; זה יכול להיות בבחירת הפרטנר, בטיפים לביסוס המערכת או כל דבר שתחליטו. מחכה לשמוע מכם :)