פוסט אורח – כולם עוד ידברו עליך

אחת הבעיות הגדולות ביותר שיש לכל עסק (קל וחומר אם אתם יזמים צעירים) היא להגיע לחשיפה.

טכניקה מצוינת שתעזור לכם להגיע לחשיפה של מאות, אלפי ואולי אפילו עשרות אלפי אנשים חדשים היא פוסט אורח. פוסט אורח מאפשר לכם להיחשף בפני קהל חדש של גולשים שמתעניינים בדיוק באותם נושאים שבהם אתם עוסקים וכמובן שהוא גם מהווה מעין חותמת בנוגע לידע והמקצועיות שלך בתחום, בעיניים של משקיע\שותף פוטנציאלי!

זה בדיוק מה שאני עשיתי עם הפוסט אורח שכתבתי עבור אחת מזירות הסטארטאפים החשובות והגדולות בישראל – Start-up Stadium ואני רוצה לשתף אתכם בכמה תובנות בנושא וכמובן בטיפים לאיך אתם יכולים לעשות את זה בעצמכם.

פוסט אורח ככלי שיווקי

פוסט אורח ככלי שיווקי

תוכן איכותי הוא המלך!

בעולם השיווק יש ביטוי מאוד מוכר וחשוב שכל מפרסם צעיר מכיר “The content is the king” או בעברית
התוכן הוא המלך“. ככל שיש לך יותר תוכן איכותי, כך השליטה שלך גדלה. זה היה נכון בעבר וזה נכון גם היום!

התוכן הוא המלך

התוכן הוא המלך

בעידן של בלוגים, פורומים, קהילות ומערכות עיתונים אינטרנטיות, תמיד יש מישהו שמחפש תוכן חדש ומעניין עבור הקוראים שלו. ואם במקרה לך יש את התוכן שכל אותם אנשים מחפשים – זה יכול להיות WIN-WIN לשני הצדדים.

כמה טיפים ליצירת פוסט אורח מוצלח

תעשו מחקר מקדים ומעמיק

תבדקו למי התוכן מדבר, מי הם האתרים והפלטפורמות החזקות בתחום, עם מי אתם צריכים לדבר ומי מהחברים המשותפים שלכם יכול לעשות את הקישור. בלי שיש לכם את כל המידע הזה, לא הייתי מתחיל…

תעשו התאמות לקהל שאליו אתם פונים

גם אם המידע שלכם יכול לדבר לקבוצה גדולה של קוראים, תבינו בדיוק מה הדברים שמעניינים אותו ותשלבו אותם בפוסט שלכם. ככה תיצרו עניין הרבה יותר גבוה מצד הקוראים בדברים שלכם.
*ממליץ בחום לקרוא את הספרון של דייל קרנגי “כיצד להתחבב על המאזינים לנו”

כיצד להתחבב על המאזינים שלנו - דייל קרנגי

כיצד להתחבב על המאזינים שלנו – דייל קרנגי

פנייה דרך מכר משותף

אם יש לכם חבר שכותב מאמרי דעה עבור האתר או קולגה שמכיר את העורך של המגזין, השתמשו בהם! קשרים אישיים יוכלו לעזור לכם לעבור בקלות את המחסומים הבלתי נראים שמפרידים בינכם לבין המאמר אורח שלכם באתר.

תגיעו עם פוסט אורח מוכן מראש

ההבדל ערוך עורך\מנהל תוכן של אתר\בלוג\פורום או עיתון כשמגיעים אליו עם שאלה “רציתי לדעת אם זה מעניין אותך שאני אכתוב פוסט אורח עבורכם” לבין “כתבתי פוסט אורח עבור האתר שלך ואני חושב שהוא רלוונטי עבורך” הוא עצום! תחשבו על זה שאתם חוסכים לו הרבה כאב ראש ואתם מגישים לו את זה בכפית? מה עוד עורך יכול לבקש?!

נצלו את זה ליצירת פוסטים אורחים נוספים

נצלו את הפוסט אורח שכתבתם כקרש קפיצה ליצירת שיתופי פעולה נוספים עם מפרסמים בתחום שלכם. אתם חייבים לזכור שכשאתם מגיעים עם עדות חיה לעבודה שעשיתם\שאתם עושים במקום אחר, מקלה מאוד על העורך בשיקול האם ראוי לתת לכם במה או לא.