https://www.youtube.com/watch?v=T6Hy091iSb0

לפני כשבוע פחות או יותר, חבר טוב שלי ערך לי היכרות עם מכר שלו שמתעסק באנרגיה סולארית.

בשיחת הטלפון הראשונית שקיימנו, נראה היה שהבן אדם מבין עניין ויכול להיות שיש פה איזשהו כיוון לחיבור מעניין.

קבענו שניפגש אצלו ונמשיך את השיחה שם.

בפגישה הראשונה, מפולמוס לוהט בנושא המסיכות והקורונה, מצאנו את עצמנו צוללים לשיחות על רוחניות, מסעות בעולם וכמעט כל נושא שיש חוץ מאשר אנרגיה סולארית.

ה״חשמל״ שנטען באוויר מאותה שיחה ראשונית, היווה לשנינו מעין אינדיקציה רגשית לכך שאין זהו סתם עוד חיבור עסקי רגיל, אלא חיבור רוחני וסיפירוטאלי שיש לתת לו מקום של כבוד, כל אחד בחייו הוא.

בבסיסו של החיבור המיוחד הזה, היה סיפורו של קרלוס קסטנדה וספרו ״משנתו של דון חואן״.

הצד הדוקומנטריסטי שבי, אותת לי שאני צריך לתעד את המפגשים שלי עם אסי, שכן גם אם אף אדם אחר בעולם לא ימצא עניין בשני טרחנים קשקשנים שמברברים עצמם לדעת, זהו מסע אישי/רוחני עבורי, שתיעודו יאפשר לי לחזור אליו ביום מן הימים אם נפשי תחשוק בכך.

מכיוון שהשיחות שלנו הפרשו להן על גבי שעות וימים שלמים של שיחות וצלילות לתוך עולמות מופלאים וסיפורים מרתקים, האמצעים הטכנולוגים שעמדו לרשותי בעת התיעוד, לא תמיד עמדו בדרישות הסף ונכנעו לאחר מספר שעות של הקלטה. כך שעל אף שרוב הסשנים מצולמים, חלקם הוקלט ויועלה רק בפורמט אודיו וחלקם אבד לעד ברגע הזמני-נצחי של ה״כאן ועכשיו״ בהם הם התקיימו.

השאיפה שלי בהלעאת תיעוד זה ושיתופו במרשתת, היא לקחת אתכם, מי שאתם לא תהיו, איתי ועם אסי למסע אישי-קולקטיבי בחיפוש אחר האמת.

מהי האמת? את זה אנו ננסה להבין יחדיו. אבל בכדי שנוכל להיות כולנו על אותו דף (או לפחות אותו ענף ממנו נוצר הדף), המלצה שלי היא שתנסו להשיג את הספר של קסטנדה ״משנתו של דון חואן״ בתור התחלה ותזרמו איתנו משם.

זה גם הזמן לומר תודה רבה לתומכי הפטריון שלי:
עוזר במאי – שי לוי
ואלי מויאל

התמיכה הכלכלית שלכם ביצירות שלי היא לא דבר של מה בכך ואני חב לכם תודה ענקית על התמיכה באומנות ויצירה קצת אחרת!

אני מקווה מאוד שתהנו ומסע מהנה לכולם

ליאור


*אם גם אתם מעוניינים לתמוך ביצירה אינטרנטית אחרת, אתם מוזמנים לתמוך בי בדף הפטריון שלי – https://www.patreon.com/vakninlior