[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=Ze8mgZe9bWU[/embedyt]

בעלי עסקים, רוצים לדבר שניה תכל’ס? אני חושב שאתם פחדנים.

אני חושב שאתם מעדיפים לזרוק את האחריות על הגדילה והצמיחה של העסק שלכם בידי אנשי שיווק, במקום לקחת את התפקיד הזה לידיים שלכם.

ולא, אני לא מתכוון שבמקום לצאת לקריאות ולצאת לעבודות תשבו ותתחילו להוסיף פוסטים למפה ותוציאו קישורים לאתר שלכם ממאמרים כדי שתעלו בדירוג של גוגל.

להפך, זו בדיוק הבעיה שלכם, שאתם רק מחפשים קומבינות וטכניקות ואיך אפשר לנצח את הטכניקה של המשווק שהמתחרה שלכם משתמש בו, במקום לשאול ״איך אני והעסק שלי הופכים להיות מותג״.

כן, צריך לעשות סוויץ׳ בראש כדי להגיע לתובנה הזו כי ״כולם עובדים ככה״ ו״מה לי ולמצלמה״ ו״העובדים שלי חלק לא חוקיים״ ויש עוד איזה מליון סיבות ללמה לא. אבל אנחנו לא פה בשביל הלמה לא כי אם אתם מחפשים תירוצים ללמה לא, אנחנו נצטרך סרט דוקו של 6 שעות ולא סרטון של 2 וחצי דקות.

אני פה בשביל מי שרוצה לשחק שח-מט עם העולם, דרך השיווק הדיגיטלי, ולא רק בשביל הדברים השטיקים הטכניים, כי אם זה מה שאתם מחפשים, לכו לפייבר, תביאו לכם איזה פרילנסר שיושב שבהודו, או פקיסטן, ותחסכו לשנינו את השיחה שבה אתם אומרים לי שאני יקר לכם מידי.

אתם רוצים להצליח? צאו מאזור הנוחות שלכם.

אתם רוצים להגיע לתוצאות חסרות תקדים? תקחו צעדים חסרי תקדים.

אל תשבו בחיבוק ידיים ותגידו ״וואלה אני שנה משלם לקידום ולא רואה תוצאות״, כשאתם לא שולחים לאיש שיווק שלכם סרטוני לפני-אחרי לאחר שסיימתם פרויקט או עבודה, ביקורות וידאו של לקוחות מרוצים או אפילו סרטון ״האו טו״ קצר שיחזק קצת המעמד שלכם ושל החברה שלכם ברשת.

״יד רוחצת יד, ושתיהן יחד רוחצות את הפנים״

רוצים לדבר? מרגישים שאני זה הבן אדם בשבילכם ובשביל העסק שלכם? שלחו ווטסאפ ל +972533211109