תמי צרי היא פעילה סביבתית ומייסדת מיזם עץבעיר – דירת הדגמה לאקולוגיה עירונית המעבירה סדנאות וריטריטים בנושא קיימות וחיים אורבנים עם עם אפקט סביבתי שלילי נמוך ככל שניתן.

ניתן ללמוד עוד אודות הפעילות של עץבעיר בערוץ היוטיוב שלהם – https://www.youtube.com/user/citytreenet/
ולתמוך בפעילות שלהם דרך דף הפטריון – https://www.patreon.com/m/CityTree

למה רבים מהדור הצעיר נמצאים בדיכאון קיומי

אחת התופעות הנפוצות בקרב המיליניאלס ודור ה-זי היא דיכאון אקלימי. בקטע הקצר הזה מתוך תוכנית #019 של הפודקאסט של ליאור וקנין, תמי וליאור דנים בסיבות השונות שבגללן הדור הצעיר נמצא בדיכאון קיומי.

 

האתגר האמיתי של המרד בהכחדה ותנועות האקלים

בדומה מאוד לאתגר שמולו ניצבה תנועת הטבעונות, ניצבת כיום תנועת האקלים והמרד בהכחדה – ״איך אנחנו מצליחים להגיע לקהל יותר רחב ואנשים שונים מאיתנו״. בקטע הקצר הזה מתוך תוכנית #019 של הפודקאסט של ליאור וקנין, תמי וליאור דנים בשוני ובדמיון שבין שתי התנועות ואיך צריכים לגשת לבעיה.

 

 

איך מנהלים כלכלה שיתופית במציאות קפיטליסטית

לרובנו יש מחשבות על ״איך תיראה האנושות אם כסף לא היה חלק כל כך משמעותי בחיים שלנו״, וקל לנו להיסחף אחר פנטזיות מחד או סיוטים מאידך, אבל כאן ועכשיו, במציאות הנוכחית, יש אנשים שחיים הלכה למעשה בצורה שונה לחלוטין מזו שאנחנו רגילים אליה. בקטע הקצר הזה מתוך תוכנית #019 של ״הפודקאסט של ליאור וקנין״, תמי וליאור בוחנים איך מתנהלים ומנהלים כלכלה שיתופית הכוללת; צרכנות ירוקה, כלכלת מתנות, תמיכת פטרונים, קנייה היפר מקומית ועוד (ועוד בדירה שכורה בלב תל אביב) במציאות בה דריסת הרגל הקפיטליסטית היא כל כך דורסנית עד שלרבים נדמה כי אין אופציות אחרות.

 


»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

״הפודקאסט של ליאור וקנין״ היא תוכנית ראיונות עצמאית המתבססת אך ורק על תרומות הצופים.
אם אתם מעוניינים לתמוך בפעילות שלנו ורוצים לראות אורחים מעניינים נוספים בתוכנית, היכנסו לאתר – https://vakninlior.com/support