בפוסט הקרוב אני אראה לכם איך לייצר לידים מהאתר הלכה למעשה תוך הגדלה של אחוזי ההמרה שלכם בעשרות אחוזים, את הפניות בתיבת הצור קשר, או כל פעולה אחרת אותה תרצו שהגולש יבצע ברגע שיכנס אליכם.

על מנת לייצר לידים איכותיים אנחנו חייבים לבנות משפך שיווקי נכון!

רמיט סאטי מזמן כבר הבין את הכוח והצורך שבבניית אסטרטגית שיווק נכונה במטרה לכבוש יעדים. גם באינטרנט כמו בחיים האמיתיים, המצב זהה. אתה צריך לבנות אסטרטגיה נכונה על מנת להשיג את המטרה שלשמה אתה פועל. באתר של רמיט אנו עדים לתהליך מדויק ומתוכנן שבו מתבצעת “תפיסה בשבי” של הגולש, כשהמטרה של ראמיט היא הוספתו לרשימת הדיוור (מי שלא יודע, מכל הפלטפורמות שיווק הקיימות, יצירת רשימת דיוור – היא השיטה עם אחוזי ההמרה הגבוהים ביותר).

קודם כל אני מקווה שתסלחו לי, כי לכתוב אמנם אני יודע אבל לצייר ממש לא. לפני שניגש למספרים
ולמה שכל דבר מייצג, אני רוצה שתחשבו שנייה עם עצמכם מדוע האתר הזה נראה טוב.

הדבר הראשון שניתן לשמים לב אליו, הוא הניגודיות של הצבעים. צבעים עדינים של ירוק על גבי לבן, רקע ירקרק
בהיר, באנר בצבע תכלת בהיר. כל אלה משפיעים עלינו רגשית, בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם לא.
האתר הזה לדוגמא, כבר שידר לתת מודע שלנו את המסר הבא: “תהיה רגוע, הגעת למקום הנכון”.

בניית ממשק משתמש ברמה גבוהה

מספרתי את הנקודות על פי סדר מסוים אותו נבחן יחד:

איך לייצר לידים מהאתר

איך לייצר לידים מהאתר

  1. מחקרים מצאו כי זרימת הקריאה של גולשים ממדינות בהם דוברים שפות לטיניות (אנגלית, ספרדית וכו’) היא מצד שמאל למעלה כלפי מטה אלכסונית לצד ימין. אצל דוברי עברית וערבית לעומת זו, הזרימה היא הפוכה – מימין למעלה כלפי שמאל למטה. ומדוע המידע הזה חשוב? כי עבור הגולש הסטנדרטי, המפגש הראשון עם האתר, מבהיר לו מיידית לאן הוא הגיע – I WILL TEACH YOU TO BE RICHאני לא חושב שיש מישהו שיכול להתבלבל עם סלוגן שכזה ומייד הגולש מבין מה המסר שמנסים להעביר לו.
  2. תמונתו של רמיט סאטי לצד מותגים דוגמת: YAHOO, CNN, WALL STREET JOURNAL ועוד, מרגיעה ומסירה מאיתנו מנגנוני הגנה המתריעים כי “אולי מדובר בשרלטן” או “מה הוא בכלל יודע”. “אם המותגים האלה דיברו עליו (ושימו לב שאין פה שום קישור לאתרים הללו ולשאלה אם הם אכן דיברו עליו או לא, נקודת ההנחה שאנו יוצאים מתוכה מבוססת רגש בלבד!) וודאי הוא מישהו רציני”.
  3. חיזוק נוסף לאמינות הן התמונות מתוך קטעי הוידיאו בהם נראה מופיע בתוכניות בוקר וראיונות – “עכשיו אנחנו כבר בטוחים שהוא גורו”.
  4. כותרת H1 עם הבטחה שהוא אכן יוכל לענות לנו על הצורך שלשמו הגענו אליו לאתר. צביעת המילה Solve בצבע ירוק עם קונטרסט חזק לשאר הכותרת השחורה, באה להבהיר לנו שהוא לא רק יכול לעזור לנו, הוא יכול לפתור לנו את הבעיות!
  5. תצטטו אותי בקטע הזה – “אם 5% מהגולשים שהגיעו לאתר, באמת קראו את שלושת הפסקאות האלה, אני מוכן להפסיד את התחתונים”. שמעתם אותי?! כן. הזמן השהייה הממוצע של גולש לדף, נע בין 3-6 שניות. אנחנו קוראים כותרות. ואם הן ארוכות, אז גם מהן אנחנו חותכים חצי. לא סתם הכתב בפסקה הזו כל כך קטן. זו פשוט לא המטרה שלו שנתעסק בזה. נכון כתוב כאן עוד קצת על כמה הוא אדיר וכמה הוא תותח ובלה בלה בלה אבל אני רוצה שתפנימו את ההבנה שהכול זה פ-ס-י-כ-ו-ל-ו-ג-י. תודה…
  6. או, אז עכשיו הגענו לחלק שראמיט כן רצה שנשים אליו לב. קישור בצבע צהוב מזעזע שמזמין אותנו לא לקרוא (הרי כולנו עצלנים וכבר קראנו איזה אלף מדריכים על איך אנחנו יכולים להתעשר), הוא מזמין אותנו להקשיב! עכשיו בנינו… חינם, מוגש לנו עם כפית עד המיטה, לא נלחץ?! ברור שנלחץ.
  7. חץ מספר 7 הוא רק לאלו מכם שממש מעצבנים וחושבים “אני לא הייתי לוחץ על זה, אני רוצה לקרוא את מה שהבן אדם כותב בבלוג שלו…” אז יאללה, נזרום איתכם. חץ של מ-פ-ג-ר-י-ם (אתם פשוט לא מאמינים כמה שזה עובד. הנה תרימו מבט לצד ימין של המסך שלכם ותראו שגם לי באתר יש אחד כזה) שמוביל אתכם לבלוג הנכסף (כשאגב, שם מחכה לכם מצד ימין בלוק תוכן ירוק ומאסיבי עם כפתור וכיתוב בפונט 40 FREE DOWNLOAD HERE

דף נחיתה שמניע לפעולה זה הבסיס למשפך שיווקי נכון

אז אם זרמתם איתי בתהליך עד עכשיו, הנה הגענו לדף נחיתה. דף פשוט ומדהים ביופיו, שכל מה שהעין שלי הצליחה לקלוט בפעם הראשונה שנכנסתי אליו, הוא את הקישור להורדה לטלפון (שנמצא מתחת לכל פודקאסט ואת הטופס הפשוט שבו מכניסים שם, מייל ואז אני נהיה עשיר אהההה מקבל הדרכה על כיצד להיות עשיר.

דף נחיתה שמייצר לידים

דף נחיתה שמייצר לידים

עכשיו הרי כולנו עברנו איזה אתר מכירות או שניים בחיים שלנו, אנחנו לא ישר נכניס את המייל. קודם ננסה ללחוץ על הפודקאסט או הקישורים שמתחתיו. מי יודע, אולי האמריקאים האלה לא חשבו שיהודים יגיעו אליהם לאתר.
ואז נפתח לנו ג’אווה סקריפט מדהים כשמצד שמאל תמונה ענקית של הפודקאסט הנחשק ומצד ימין טופס הבקשה לשם ומייל, שפשוט לא יעזוב אותנו עד שלא נמלא אותו.

אז יאללה… בוא נמלא כבר את החרא הזה ותנו לי לשמוע הפודקאסט.

טופס הרשמה לרשימת דיוור - טופס לכידת לידים

טופס הרשמה לרשימת דיוור – טופס לכידת לידים

ואז, בדיוק כשחשבנו שסיימנו את התהליך והקובץ MP3 כבר עם שליח בדרך לתיבת הג’ימייל שלנו, נפתח לנו הפרצוף החמוץ של מר ראמיט סאטי היקר שלנו. מצד ימין שעון החול כבר התחיל לספור לאחור 5 דקות ואז אנחנו בקושי מצליחים לקורא מרוב זיעה, שאנחנו חייבים לאשר את המייל שלו על מנת שנוכל לקבל את מה שהוא הבטיח. לוחצים רפרש פעם ועוד פעם על תיבת המייל ועם חצי עין לשעון “רק שלא יגמר לי הזמן, איפה זה?!”

אימות מייל שמניע לפעולה

אימות מייל שמניע לפעולה

ואז, כשסוף סוף המייל מגיע והאבן נגולה מעל ליבנו, אנחנו קולטים שקיבלנו הפנייה בכלל לכתובת חדשה שבה הוא מנסה למכור לנו מוצר.

“אחחח איך הצליחו לעבוד עלינו”, “איך הזנו את המייל האמיתי שלנו לעוד רשימת דיוור” “איך לא עשיתי גוגל בזמן התהליך”. אני אגיד לכם איך – כי נבנה פה משפך שיווקי נכון!